ÚČTOVNÍCTVO
-
Vedenie dokumentácie pre účtovnú jednotku v sústave jednoduchého alebo podvojného účtovníctva spôsobom zaručujúcim trvalosť účtovných záznamov
-
Priebežné účtovanie o majetku a záväzkoch, nákladoch a výnosoch, výdavkoch a príjmoch v účtovných knihách v zmysle zákona o účtovníctve
-
Zostavenie účtovnej závierky v prípadoch ustanovených zákonom v štruktúre, ktorá nadväzuje na sústavu účtovníctva používanú v účtovnej jednotke
-
Zabezpečovanie úhrad fakturácie od dodávateľov, odvodových povinností, hlásení, prehľadov podľa požiadaviek klienta, podmienené súhlasom klienta so zriadením elektronického bankovníctva
-
Vystavovanie fakturácií v prípadoch uzatvorených nájomných zmlúv
-
Spracovanie zmlúv v pracovno-právnych vzťahov
-
Spracovanie daňového priznania
-
Dokumentácia je spracovávaná na základe dokladov doručených od dodávateľov, ďalšie zmluvne dohodnuté činnosti súvisiace s účtovnou dokumentáciou
